Velikosti | S(27,5) ,M,L,X(29) | |
Rám | Scalpel-Si, 100mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset | |
Vidlice | Lefty 2.0 Carbon, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc Full Sprint remote, 55mm offset (29), 50mm offset (27.5) | |
Tlumič | RockShox Monarch XX, 100mm, Full Sprint remote | |
Kliky | Cannondale HollowGram SiSL2, BB30, 26/36 Praxis chainrings | |
Pedály | N/A | |
Středové složení | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Přesmykač | Shimano XTR Di2, direct mount, 2x | |
Přehazovačka | Shimano XTR Di2, 11-speed | |
Kazeta | Shimano XTR, 11-40, 11-speed | |
Řetěz | Shimano HG901, 11-speed | |
Řazení | Shimano XTR Di2, 2x11 | |
Brzdy | Shimano XTR Race, 160/160mm, Ice Tech Rotors | |
Brzdové páky | Shimano XTR Race, carbon lever | |
Ráfky | ENVE Carbon M50, tubeless ready,28h | |
Náboje | Lefty 60 front, Chris King ISO rear, 142x12, 28 hole (Ai Offset dish - Rear) | |
Dráty | DT Swiss AeroLite (Ai Offset dish - Rear) | |
Pláště | Schwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29x2.25", folding, tubeless ready | |
Řidítka | ENVE Carbon Sweep, flat, 740mm | |
Představec | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg. | |
Hlavové složení | Cannondale HeadShok Si | |
Sedlo | Prologo Zero II CPC Nack Carbon | |
Sedlovka | ENVE Carbon, Di2 compatible, 31.6x400mm | |
Extra | Tubeless Kit | |
Barvy | Jet Black w/ Chrome and Cashmere - Satin / Gloss (BLE) | |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.