Dotaz na produkt

Informace k výběru správné velikosti a nosnosti kol najdete v menu v sekci "O značce / Jak správně vybrat kolo"

Specifikace

VelikostiS, M, L, XL
RámMoterra LT, 160mm, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link
VidliceRockShox Yari RC, 160mm, Solo Air, tapered steerer, Boost 110x15, Maxle Stealth
TlumičRockShox Monarch RT, DebonAir, High Volume, 160mm
MotorBosch Performance CX 250W
BaterieBosch Powerpack, 500 Wh, 36V, 13,4 Ah
Řídící jednotkaBosch Purion
NabíječkaBosch 4A
KlikyCannondale EC3, w/ Ai offset ring, 15t
PedályN/A
PřehazovačkaShimano SLX, Shadow Plus, 11-speed
KazetaSunrace, 11-speed, 11-42T
ŘetězShimano HG601, 11-speed
ŘazeníShimano SLX, I-Spec, 11-speed
BrzdyShimano SLX hydro disc, Ice-Tec 203/180mm
Brzdové pákyShimano SLX hydro disc
RáfkyWTB Frequency RACE i25, 27.5", 25mm inner, 32h, tubeless ready
NábojeFormula Disc - 110x15 front, 157x12 rear
DrátyDT Swiss Champion
PláštěSchwalbe Magic Mary SuperG front, Hans Dampf SuperG rear, 27.5x2.35", tubeless ready
ŘidítkaCannondale C2 Alloy, 9 deg, 15mm rise 780mm
PředstavecFSA Gravity Light, 1-1/8", 45mm
Hlavové složeníTange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated
SedloFabric Scoop Elite
SedlovkaKS LEV Integra dropper, 31.6, 100mm (S)/125mm (M), 150mm (L/XL)
ExtraN/A
BarvyJet Black w/ Ultra Blue and Neon Spring - Gloss (BLU)
*Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Novinky

Magnus Cort vítězem 10. etapy TdF
Magnus Cort Nielsen letos předvádí na Tour de France opravdu úctyhodný výkon. Ten včera navíc podtrhl dokonale načasovaným sprintem, jenž mu vynesl vítězství 10. etapy.

Geometrie

Moterra LT 2 -

KLÍČOVÉ PRVKY

» SYSTÉMOVĚ INTEGROVANÁ (SI) MONTÁŽ POHONU

Na rozdíl od konkurence jsme vytvořili naši vlastní Si montáž pohonu Bosch. Motor je umístěn v nejlepší pozici pro optimální výkon odpružení a parádní řízení kola.

» KRÁTKÁ ZADNÍ STAVBA ZNAMENÁ OVLADATELNĚJŠÍ KOLO

Využitím Integrované (Si) montáže motoru a asymetrické (Ai) řetězové linky má Moterra velmi krátkou zadní stavbu. Díky tomu získává jezdec fantasticky hbité ovládání a vynikající trakci.

» NÍZKÉ TĚŽIŠTĚ

Díky unikátně integrované baterii mají Moterry super nízko těžiště a ideální rozložení hmotnosti a získávají tak úžasnou hbitost a stabilitu. Jezdec může snadno přejíždět překážky velmi snadno.

» POŘÁDNĚ TUHÉ

S vyšší hmotností a silou motoru působí spoustu e-MTB měkce a nemotorně. Moterra však díky technologickému provedení spodní rámové trubky Torsion Box, ECS-TC čepům využívajících pevných os a 157 mm širokému zadnímu náboji dostává tuhost pro přesné ovládání a kontrolu.

» TA PRAVÁ MOTERRA PRO VÁS

Moterra:

Moterra: Nekompromisní all-mountain/trial bike - 130 mm zdvihu vpředu i vzadu se skvělou trakcí a pohodlností 27+ kol.

Moterra SE:

Více agresivní verze pro tvrdou jízdu klasické Moterry se 140 mm zdvihu vidlice, silnými brzdami, jinými převody a agresivnějšími plášti.

Moterra LT:

Postavena pro agresivní vysokohorské enduro, 160 mm zdvihu vpředu i vzadu a 27,5 kola pro hbité ovládání.

Podobné

Cannondale - Logo
[X]

Přihlašte se k odběru novinek!

Získejte přehled o novinkách a akcích značky Cannondale.