Barvy | Color 1: Acid Green w/ Anthracite and Jet Black - Gloss (AGR) / Color 2: Jet Black w/ Fine Silver and Charcoal Gray -Gloss (SLV) | |
Velikosti | S(27,5) ,M,L,X(29) | |
Rám | Scalpel-Si, 100mm, BallisTec Carbon, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset | |
Vidlice | Lefty 2.0, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc remote, 55mm offset (29), 50mm offset (27.5) | |
Tlumič | RockShox Monarch RL, 100mm | |
Kliky | Cannondale Si, BB30, 36/26 CNC Rings | |
Pedály | N/A | |
Středové složení | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Přesmykač | Shimano XT, side swing | |
Přehazovačka | Shimano XT Shadow Plus, 11-speed | |
Kazeta | Shimano XT, 11-42, 11-speed | |
Řetěz | Shimano HG601, 11-speed | |
Řazení | Shimano XT, 2x11 | |
Brzdy | Shimano XT hydraulic disc, 160/160mm | |
Brzdové páky | Shimano XT | |
Ráfky | Stan's ZTR Rapid 25, 32 hole | |
Náboje | Lefty 60 front, Formula DHT-142x12, (Ai Offset dish - Rear) | |
Dráty | DT Swiss Competition (Ai Offset dish - Rear) | |
Pláště | Schwalbe Racing Ralph Performance, 29x2.25", folding | |
Řidítka | Cannondale C2 Butted AL2014 Alloy, 760mm | |
Představec | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg. | |
Hlavové složení | Cannondale HeadShok Si | |
Sedlo | Prologo Zero II STN | |
Sedlovka | Cannondale C3, Micro Adjust, 6061 Alloy, 31.6x350mm (XS,S,M) 400mm (L,X) | |
Y | 2017 | |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.