Abychom dokázali stvořit nejrychlejší XC raketu na světě, není inovace pouhou možností, ale nutností! Díky použití našich postupů v rámci programu System Integration je každá část nového F-Si navržena pouze s ohledem na rychlost. Ať již hovoříme o asymetrickém usazení zadní osy a pohonu, po novodobou geometrii a specifické odsazení vidlice Lefty. Vše bylo konstruováno jako jeden celistvý systém.
POHON ASYMMETRIC INTEGRATION (Ai)
Naše konstrukce Ai posouvá rovinu pohonu o 6 mm doprava, tedy dále od podélné osy kola. Díky vyrovnání sklonu paprsků vzniká extrémně tuhé zadní kolo, zároveň je možné touto cestou vytvořit nejkratší možnou zadní stavbu. Při tom všem je zde dostatek místa pro dva převodníky, spousta prostoru pro zablácené zadní kolo a nanejvýš poslušnou zadní partii.
PEVNĚJŠÍ ZADNÍ KOLO
Díky tomu, že ráfek a plášť zůstávají v ose kola, avšak řazení a zadní náboj se posunou o 6 mm doprava, je možné vyrovnat sklon drátů zadního výpletu. Touto cestou lze dosáhnout o 60 % pevnějšího zadního kola v porovnání s klasickými výplety, přitom lze použít klasický ráfek a běžný náboj šířky 135 mm.
NEJKRATŠÍ ZADNÍ STAVBA
Systém Ai umožňuje vytvořit nejkratší zadní stavbu jakou najdete na současném trhu (429 mm). Díky tomuto postupu se dostává zadní kolo blíže k jezdci, aby bylo více pod sedlem, což výrazně zvyšuje tuhost a zlepšuje záběr ve výjezdech.
PAVOUK Ai HOLLOWGRAM
Specificky upravený unašeč posouvá řetězovou linku o 6 mm doprava, aby se dorovnal posun zadního náboje a přitom se nezměnil Q-faktor. Takto lze vytvořit extra krátkou zadní stavbu, kde zůstává stále dost místa pro pneumatiku stejně jako pro řazení s jedním nebo dvěma převodníky.
SYSTEM GEOMETRY
Nahoru a dopředu. Progresivní úhel hlavy 69,5° zaručuje dostatek stability pro rychlé a technicky vysoce náročné sekce, zatímco vidlice Lefty využívá prodloužené předsazení (55 mm u 20“ kol a 50 mm u 27,5“), aby se zkrátila stopa a řízení bylo pohotové a přesné v nízkých rychlostech a v pomalých sekcích. Vedle toho extra krátká zadní stavba činí kolo mimořádně schopné co se týká ovládání a perfektní i po stránce záběru.
BALLISTEC CARBON
Naše původní konstrukční metoda spojuje extra pevná uhlíková vlákna používaná v armádě s pryskyřicí vysoké pevnosti společně s důsledně kontrolovaným vrstvením hi-modulus vláken, která jsou zárukou mimořádně lehkého rámu. Výsledek je zároveň vysoce pevný a tuhý. A abychom nezapomněli, na rám dáváme doživotní záruku!
Velikosti | S (27.5") M / L / XL (29") | |
Rám | F-Si Asymmetric, BallisTec Hi-MOD Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, 27.5" (S), 29" (M-X) | |
Vidlice | Lefty 2.0 Carbon, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc remote, Offset - 50mm (S), 55mm (M-X) | |
Kliky | Cannondale HollowGram Si, Ai, BB30, FSA 26/36 rings | |
Pedály | N/A | |
Středové složení | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Přesmykač | Shimano XT-M8025 | |
Přehazovačka | Shimano XTR, Shadow Plus 11-speed | |
Kazeta | Shimano XT-M8000, 11-40, 11-speed | |
Řetěz | Shimano HG600 11-speed | |
Řazení | Shimano M8000 XT w/ I-Spec 11-speed | |
Brzdy | Shimano XT M8000 , 160/160mm | |
Brzdové páky | Shimano XT M8000, I-Spec | |
Ráfky | Mavic CrossMax SL Ai, tubeless ready (Ai offset lacing) | |
Náboje | Mavic CrossMax SL - Lefty 60 front, Ai offset lacing rear | |
Dráty | Mavic CrossMax SL 29 (Ai offset lacing) | |
Pláště | Schwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29/27.5x2.1", folding, tubeless ready | |
Řidítka | Cannondale C1 flat, carbon, 700mm | |
Představec | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg. | |
Hlavové složení | Cannondale HeadShok Si | |
Sedlo | Prologo Nago Evo X8 T1.4 | |
Sedlovka | Cannondale F-Si SAVE 2 Carbon, Ti Hardware 27.2x400mm | |
Barvy | Berzerker Green w/ Jet Black, Cdale Yellow, Gloss - GRN | |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |