Dotaz na produkt

Informace k výběru správné velikosti a nosnosti kol najdete v menu v sekci "O značce / Jak správně vybrat kolo"

BUDOUCNOST XC

Abychom dokázali stvořit nejrychlejší XC raketu na světě, není inovace pouhou možností, ale nutností! Díky použití našich postupů v rámci programu System Integration je každá část nového F-Si navržena pouze s ohledem na rychlost. Ať již hovoříme o asymetrickém usazení zadní osy a pohonu, po novodobou geometrii a specifické odsazení vidlice Lefty. Vše bylo konstruováno jako jeden celistvý systém.

PROFIL JEZDCE: 
PROFIL JEZDCE: Pro XC závodníky, kteří se chtějí rvát se svými soupeři na každé sekci závodního okruhu.



POHON ASYMMETRIC INTEGRATION (Ai)
Naše konstrukce Ai posouvá rovinu pohonu o 6 mm doprava, tedy dále od podélné osy kola. Díky vyrovnání sklonu paprsků vzniká extrémně tuhé zadní kolo, zároveň je možné touto cestou vytvořit nejkratší možnou zadní stavbu. Při tom všem je zde dostatek místa pro dva převodníky, spousta prostoru pro zablácené zadní kolo a nanejvýš poslušnou zadní partii.

PEVNĚJŠÍ ZADNÍ KOLO
Díky tomu, že ráfek a plášť zůstávají v ose kola, avšak řazení a zadní náboj se posunou o 6 mm doprava, je možné vyrovnat sklon drátů zadního výpletu. Touto cestou lze dosáhnout o 60 % pevnějšího zadního kola v porovnání s klasickými výplety, přitom lze použít klasický ráfek a běžný náboj šířky 135 mm.

NEJKRATŠÍ ZADNÍ STAVBA
Systém Ai umožňuje vytvořit nejkratší zadní stavbu jakou najdete na současném trhu (429 mm). Díky tomuto postupu se dostává zadní kolo blíže k jezdci, aby bylo více pod sedlem, což výrazně zvyšuje tuhost a zlepšuje záběr ve výjezdech.

PAVOUK Ai HOLLOWGRAM
Specificky upravený unašeč posouvá řetězovou linku o 6 mm doprava, aby se dorovnal posun zadního náboje a přitom se nezměnil Q-faktor. Takto lze vytvořit extra krátkou zadní stavbu, kde zůstává stále dost místa pro pneumatiku stejně jako pro řazení s jedním nebo dvěma převodníky.

SYSTEM GEOMETRY 
Nahoru a dopředu. Progresivní úhel hlavy 69,5° zaručuje dostatek stability pro rychlé a technicky vysoce náročné sekce, zatímco vidlice Lefty využívá prodloužené předsazení (55 mm u 20“ kol a 50 mm u 27,5“), aby se zkrátila stopa a řízení bylo pohotové a přesné v nízkých rychlostech a v pomalých sekcích. Vedle toho extra krátká zadní stavba činí kolo mimořádně schopné co se týká ovládání a perfektní i po stránce záběru.

BALLISTEC CARBON 
Naše původní konstrukční metoda spojuje extra pevná uhlíková vlákna používaná v armádě s pryskyřicí vysoké pevnosti společně s důsledně kontrolovaným vrstvením hi-modulus vláken, která jsou zárukou mimořádně lehkého rámu. Výsledek je zároveň vysoce pevný a tuhý. A abychom nezapomněli, na rám dáváme doživotní záruku!



Specifikace

BarvyNearly Black w/ Silver and Jet Black, Matte - BBQ // Jet Black w/ Berzerker Green and Magnesium White, Gloss - REP
VelikostiS (27.5") M / L / XL (29")
RámF-Si Asymmetric, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, 27.5" (S), 29" (M-X)
VidliceLefty 2.0, 100mm, PBR Isolated Damper Technology with XC+ tune and updated controls, Offset - 50mm (S), 55mm (M-X)
KlikyCannondale Si, Ai, BB30, FSA 26/36 rings
PedályN/A
Středové složeníCannondale Alloy PressFit30
PřesmykačShimano M618 Deore
PřehazovačkaShimano XT, Shadow Plus, 10-speed
KazetaShimano HG-50, 11-36, 10-speed
ŘetězShimano HG50, 10-speed
ŘazeníShimano SLX w/ I-Spec
BrzdyShimano Deore, 180/160mm
Brzdové pákyShimano Deore, I-Spec
RáfkyStan's ZTR Rapid, 32 hole, tubeless ready (Ai offset lacing)
NábojeLefty 60 front, Formula DC-22 rear (Ai offset lacing)
DrátyDT Swiss Competition (Ai offset lacing)
PláštěSchwalbe Racing Ralph Performance 29/27.5x2.1", tubeless ready
ŘidítkaCannondale C3 flat, 6061 double-butted alloy, 700mm
PředstavecCannondale C3, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg.
Hlavové složeníCannondale HeadShok Si
SedloPrologo K3
SedlovkaCannondale C3, 6061 alloy, 27.2x350mm (S,M) 400mm (L,X)
*Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Recenze

Novinky

Nový Trail SL a SE – nadčasový hardtail
Náš nový přepracovaný model Trail SL představuje zcela novou jízdní úroveň, jež žádné jiné pevné sériově vyráběné kolo do této chvíle nenabízelo.
Velké vítězství pro Avanciniho
Tým Cannondale Factory Racing vyrazil do nejkratší sezony v celé historii Světového poháru s jediným cílem – dát světu vědět, že jsou nejsilnějším týmem na závodních tratích. Pokusit se nesmazatelně zapsat do historie. A to se nakonec i povedlo.

Geometrie

F-Si Carbon 4 -
Abychom dokázali stvořit nejrychlejší XC raketu na světě, není inovace pouhou možností, ale nutností! Díky použití našich postupů v rámci programu System Integration je každá část nového F-Si navržena pouze s ohledem na rychlost. Ať již hovoříme o asymetrickém usazení zadní osy a pohonu, po novodobou geometrii a specifické odsazení vidlice Lefty. Vše bylo konstruováno jako jeden celistvý systém.

Pro koho?
Pro XC závodníky, kteří se chtějí rvát se svými soupeři na každé sekci závodního okruhu.

Podobné

Cannondale - Logo
[X]

Přihlašte se k odběru novinek!

Získejte přehled o novinkách a akcích značky Cannondale.