Velikosti | S(27,5) ,M,L,X(29) | |
Rám | Scalpel-Si, 100mm, BallisTec Carbon, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset | |
Vidlice | Lefty 2.0 Carbon, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc Full Sprint remote, 55mm offset (29), 50mm offset (27.5) | |
Tlumič | RockShox Monarch XX, 100mm, Full Sprint remote | |
Kliky | SRAM X1 Carbon Eagle, BB30 w/ custom Ai offset, 34t | |
Pedály | N/A | |
Středové složení | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Přesmykač | N/A | |
Přehazovačka | SRAM X01 Eagle 12 speed | |
Kazeta | SRAM XG1295 Eagle 10-50t, 12 speed | |
Řetěz | SRAM X01 Eagle 12speec w/ PowerLink | |
Řazení | SRAM X01 Eagle 12 speed | |
Brzdy | Shimano XT Hydraulic Disc, 160/160mm | |
Brzdové páky | Shimano XT | |
Ráfky | Cannondale CZero, Superlight Hi-Impact Carbon, Tubeless Ready, 28hole, 23mm ID | |
Náboje | CZero Straight Pull, Lefty 60 front, 39-point engagement rear, 142x12, 28h (Ai Offset dish - Rear) | |
Dráty | Grand Forza Double Butted (Ai Offset dish - Rear) | |
Pláště | Schwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29x2.2.5", folding, tubeless ready | |
Řidítka | Cannondale CZero flat, Carbon, 760mm | |
Představec | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg. | |
Hlavové složení | Cannondale HeadShok Si | |
Sedlo | Prologo Zero II STN | |
Sedlovka | Cannondale C2 Carbon, Micro Adjust, 31.6x350mm (S,M) 400mm (L,X) | |
Extra | Tubeless Kit | |
Barvy | Jet Black w/ Hazard Orange and Anthracite Grey - Gloss (ORG) | |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.