SystemSix Carbon Dura-Ace - Zoom

2019 SystemSix Carbon Dura-Ace

Dotaz na produkt

Informace k výběru správné velikosti a nosnosti kol najdete v menu v sekci "O značce / Jak správně vybrat kolo"

O Cannondale / Archiv / Kola 2019 / SILNIČNÍ KOLA / Race / SystemSix / SystemSix Carbon Dura-Ace

Specifikace

Velikosti47, 51, 54, 56, 58, 60, 62
RámALL-NEW SystemSix, BallisTec Carbon, Di2 ready, SAVE, BB30a, flat mount, Speed Release thru-axle
VidliceALL-NEW SystemSix, Ballistec Carbon, SAVE, Speed Release thru-axle
KlikyCannondale HollowGram Si, BB30a w/ OPI SpideRing, 52/36
PedályNot Included
Středové složeníCannondale Alloy PressFit30
PřesmykačShimano Dura-Ace, braze-on
PřehazovačkaShimano Dura-Ace
KazetaShimano Ultegra, 11-30, 11-speed
ŘetězShimano Ultegra, 11-speed
ŘazeníShimano Dura-Ace hydro disc, 2x11
BrzdyShimano Dura-Ace hydro disc, 160/140mm RT800 rotors
Brzdové pákyShimano Dura-Ace hydro disc
RáfkyHollowGram KNØT64 Rim, Carbon, 20h front, 24h rear, 64mm deep, 21mm ID, tubeless ready
NábojeHollowGram KNØT, sealed bearing 12x100 front, 12x142 rear centerlock w/ DT Swiss internals
DrátyDT Swiss Aerolite, straight pull
PláštěVittoria Rubino Pro Speed, 700 x 26mm (23c)
ŘidítkaVision Metron 4D Flat, UD Carbon
PředstavecVision Trimax OS, 2014 Alloy, 3D Forged
Hlavové složeníTapered, 1-1/8” upper, 1-1/4” lower bearing
SedloPrologo Dimension, Tirox rails
SedlovkaSystemSix, carbon, 330mm
ExtraPower2Max NG Eco upgradeable power meter - ready to activate
BarvyVolt w/ Jet Black - Gloss (VLT) // Sealth Gray w/ Jet Black and Graphite - Gloss (SGY)
*Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Novinky

Magnus Cort vítězem 10. etapy TdF
Magnus Cort Nielsen letos předvádí na Tour de France opravdu úctyhodný výkon. Ten včera navíc podtrhl dokonale načasovaným sprintem, jenž mu vynesl vítězství 10. etapy.

Geometrie

SystemSix Carbon Dura-Ace -

KLÍČOVÉ PRVKY

» Jeďte rychleji. Snadněji.

SystemSix má nejnižší aerodynamický odpor ze všech silničních kol na trhu. Jelikož kolo představuje 30 % celkového aerodynamického odporu, tak je potřeba menšího výkonu pro jakéhokoliv jezdce při jakékoliv rychlosti.

» Rychlejší ve stoupáních.

Aero výhoda modelu SystemSix z něj dělá rychlejší kolo ve stoupáních než lehká vrchařská kola a to až do 6% sklonu nebo prudšímu - záleží na poměru hmotnosti a výkonu jezdce. Pro představu nejnáročnější stoupání na Tour mají v průměru 7 - 8 %.

» Rychlejší ve sjezdech.

Při sjezdu z 5% klesání potřebuje jezdec na tradičním lehkém kole alespoň 300 wattů, aby stačil jezdci jedoucímu na kole SystemSix v základní vytrvalosti.

» Rychlejší na rovinách.

Při rychlosti 48 km/h vám SystemSix ušetří přes 50 wattů. To je velmi vysoké číslo, když se vezme v potaz fakt, že funkční prahový výkon závodních cyklistů je kolem 350 wattů. A dokonce i při jízdě v závětří získáváte 60 % výhody.

» Rychlejší ve sprintech.

Ve 200 m dlouhém sprintu se dvěma jezdci sprintujícími s výkonem 1000 wattů bude jezdec na kole SystemSx v cíle dříve o 4 délky kola.

Podobné

Cannondale - Logo
[X]

Přihlašte se k odběru novinek!

Získejte přehled o novinkách a akcích značky Cannondale.