Dotaz na produkt

Informace k výběru správné velikosti a nosnosti kol najdete v menu v sekci "O značce / Jak správně vybrat kolo"

JEDNO KOLO PRO VŠECHNO - Myslíte si, že potřebujete mnoho kol? Zamyslete se znovu. Stačí pouze jedno, které vyniká ve všem co kopce nabízí. I vy tak můžete mít prsty na spoušti. Stačí jen pohnout páčkou a všechno se změní - zdvih, geometrie, tlumení – kolo se v okamžiku transformuje z téměř XC závodní rakety na all-mountain mašinu. Takže převezměte kontrolu a vezměte Triggear kamkoliv budete chtít. Je to nejuniverzálnější kolo jaké jsme kdy udělali, a dost možná, jediné kolo, které kdy budete potřebovat.

Zdvih
Za jízdy měnitelný zadní zdvihu z 85 mm na 140 mm. Přední zdvih 140 mm.

Nová geometrie
Nový Trigger na 27.5“ kolech vznikl na základě našich zkušeností s modelem Trigger 29. Modely z BallisTec karbonu jsou opravdu celé z karbonu (na rozdíl od našich soupeřů, nepoužíváme hliníkovou zadní stavbu nebo přepákování pro snižení nákladů). U hliníkové verzi rámu jsme použili nejpokročilejší technologii zpracování hliníku SmartFormed.

Lefty Supermax
Tuhost a ovladatelnost kterou přináší vidlice Lefty Supermax překoná všechny ostatní vidlice se 140 mm zdvihu. Pro trail vyladěná tlumící patrona nabízí skvělou rovnováhu mezi efektivitou XC vidlice a zdvihem all-mountian vidlic.

Dyad RT2
Tlumič Dyad přináší stejné výhody dvou tlumičů v jednom, jako je tomu u modelu Jekyll. Tlumič Dyad je pro Triggera trochu jinak vyladěn: nižší zdvih v módu ELEVATE (85 mm) přináší efektivnost blížící se závodnímu kolu, zatímco vyšší zdvih v módu FLOW (140 mm), nabízí hladší all-mountain jízdu.

Nastavení režimu tlumiče
Přepínání mezi režimy tlumiče DYAD změní také geometrii kola. V režimu ELEVATE je kolo strmější a hbitější, v režimu FLOW zase nižší a stabilnější.

Kola 27.5"
O něco větší velikost kol poskytuje ideální kombinaci dobré akcelerace, lepší ovladatelnosti a trakce.

ECS-TC systém dutých os a zdvojených ložisek
Duté, průběžné osy s průměrem 15 mm v kyvném ramenu tlumiče a dvojitá ložiska v zadních patkách eliminují boční flexi na navyšují celkovou tuhost rámu.

Zero Pivot
Karbonové Triggery mají vzpěry zadní vidlice Zero Pivot, které jsou díky nepoužití tradičních čepů lehčí a mají i vyšší boční tuhost.



Specifikace

BarvyUltra Blue w/Jet Black, 40 Orange, Gloss (01)
VelikostiS,M,L,X
RámTrigger 27.5, 140/85mm, SmartFormed Alloy, BB30, ISCG03, 1.5 Si headtube
VidliceFox 32 Evolution Float CTD FIT 27.5, 140mm, 15QR thru axle, 1.5", 51mm offset
TlumičFox DYAD RT2, 140/85mm adj. travel, 2015 tune
KlikyShimano Deore Hollowtech II, 40/30/22, w/MRP 2x guide
PedályN/A
Středové složeníFSA Octalink w/ BB30 adapter
PřehazovačkaShimano SLX, Shadow Plus
PřesmykačShimano Deore, direct mount
ŘazeníShimano SLX w/ I-Spec
KazetaShimano Deore, 11-36, 10-speed
ŘetězKMC X10, 10-speed
BrzdyShimano SLX, 180/160mm
Brzdové pákyShimano SLX
RáfkyWTB Frequency Race i19 27.5 TCS, 32 hole, tubeless ready
NábojeFormula, DC-51 15mm thru axle front, DHG 142x12mm rear
DrátyDT Swiss Champion
PláštěWTB Wolverine TCS, 27.5x2.2", folding, tubeless ready
ŘidítkaCannondale C3 riser, 6061 double-butted alloy, 740x18mm
PředstavecCannondale C4, 1.5", 31.8, 7 deg.
Hlavové složeníTange Seiki 1.5", integrated
SedloWTB Silverado Comp
SedlovkaCannondale C3, 6061 alloy, 31.6x350mm (S, M) 400mm (L, X)
ExtraHigh pressure shock pump
*Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Novinky

Safari na štěrku
Je ticho, klid, bezvětří. Ptačí zpěvy se linou skrze listí. Někde v lese padl strom. Štěrkové cesty v Michiganu leží tiše pod zataženou oblohou. Klid prořízne zvuk motoru v dáli. Štěrk křupe pod terénními pneumatikami. Hrdelní řev vzduchem chlazeného šestiválce boxer se rozléhá a vrčí. Auto projíždí smykem zatáčku, potom se samo srovná a pokračuje vpřed. Za volantem své lesklé hliníkové krásky sedí Allan Thom. Okénka má stažená, zvuk přichází v Dopplerově efektu a za tím vším se zvedají oblaka prachu. Ptáci v uctivosti ztichnou. Listy se třepetají. Les je tichý a klidný.
Omámení Kolumbií
Ve vysokých horách severovýchodně od Bogoty leží malé jezero, na jehož pobřeží stojí staré vesnice. A v jedné takové vesnici je něco nového. Něco, co s sebou přinesl cizinec ze severu. Je to několik dvoukolových strojů vyrobených nikoliv pro asfaltové silnice, kde jezdí městští lidé. Tyto stroje ale nebyly vyrobeny ani pro zrádné traily, kde jezdí lidé z hor. Byly vyrobeny pro prašné silnice, po kterých jezdí vesničané na koních.
JEDNO KOLO PRO VŠECHNO - Myslíte si, že potřebujete mnoho kol? Zamyslete se znovu. Stačí pouze jedno, které vyniká ve všem co kopce nabízí. I vy tak můžete mít prsty na spoušti.  Stačí jen pohnout páčkou a všechno se změní - zdvih, geometrie, tlumení – kolo se v okamžiku transformuje z téměř XC závodní rakety na all-mountain mašinu. Takže převezměte kontrolu a vezměte Triggear kamkoliv budete chtít. Je to nejuniverzálnější kolo jaké jsme kdy udělali, a dost možná, jediné kolo, které kdy budete potřebovat.

Podobné

Cannondale - Logo
[X]

Přihlašte se k odběru novinek!

Získejte přehled o novinkách a akcích značky Cannondale.