SuperSix EVO Ultegra Di2 - Zoom

2014 SuperSix EVO Ultegra Di2

Dotaz na produkt

Informace k výběru správné velikosti a nosnosti kol najdete v menu v sekci "O značce / Jak správně vybrat kolo"

“NEJLEPŠÍ KOLO NA SVĚTĚ“SuperSix Evo není nic jiného než nejlepší závodní stroj. Vytvořený tak, aby byl dokonalou souhrou všech klíčových faktorů – hmotnosti, tuhosti, pevnosti, komfortu, řízení a aerodynamiky. EVO je natolik unikátní, že bylo Německým časopisem Tour vyhlášeno „Nejlepším kolem světa“ (Březen 2012)

Specifikace

RámSuperSix EVO, BallisTec Carbon, Di2 Specific, SPEED SAVE, PressFit BB30
VidliceSuperSix EVO, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, 1-1/8" to 1-1/4" steerer
KlikyCannondale HollowGram Si, BB30, FSA Chainrings, 50/34
PedályN/A
Středové složeníCannondale Alloy PF30 BB Cups, FSA BB30 Bearings
PřehazovačkaShimano Ultegra Di2 6870
PřesmykačShimano Ultegra Di2 6870, braze-on
KazetaShimano Ultegra 6800, 11-25, 11-speed
ŘetězShimano Ultegra 6800, 11-speed
BrzdyShimano Ultegra 6800
Brzdové pákyShimano Ultegra Di2 6870
RáfkyFulcrum Racing 5
DrátyFulcrum Racing 5
PláštěSchwalbe Z1, 700x23c, folding
ŘidítkaCannondale C1 Compact
PředstavecCannondale C1, 31.8 6 deg.
Hlavové složeníSuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm carbon top cap, 5mm Hidden top cap
SedloFi'zi:k Arione, w/ Mg Rails
SedlovkaCannondale C1, Lightweight 2014 Alloy 27.2x250mm
*Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Novinky

Opravdoví vytrvalci - Jonathan Schottler
Berte Jonathana Schottlera vážně, protože ročně stráví 420 hodin analýzou kol, na kterých jezdí. "Šedesát procent času, kdy jsem na kole, strávím přemýšlením o produktu samotném: Proč se kolo chová tak, jak se chová? Co můžu udělat pro to, aby jízda na něm byla více zábavnou? Jak může být vylepšeno? Co je dalším technologickým krokem?" V průměru stráví celkově jízdou na kole 700 hodin za rok.
Opravdoví vytrvalci - Will Clarke
Dlažební kostky závodu Paříž-Roubaix jsou obávanou výzvou, kterou se pokoušelo jet mnoho jezdců, ale úspěšných jich bylo jen pár. Následovali jsme jezdce týmu Cannondale-Drapac Willa Clarka s jeho zcela novým Synapsem. A toto je jeho příběh.

Geometrie

SuperSix EVO Ultegra Di2 -
SKRYTÁ VÝHODA

SuperSix EVO je ultimátní silniční závodní stroj. Díky dokonalé souhře všech klíčových faktorů - hmotnosti, tuhosti, pevnosti, komfortu, ovládání a aerodynamiky ho Peter Sagan nazývá svou „skrytou výhodou“.

Silné stránky:
  • Nízká hmotnost – s hmotností rámu pod 700 gramů je to nejlehčí rám běžné produkce na světě. 
  • Tuhost – rám s nejlepším poměrem tuhosti k hmotnosti na světě. Neuvěřitelných 142.3 Nm/deg/kg. 
  • Pohodlí – dvouzónové mikropružení Speed Save dodává pohodlí, rychlost a dobré ovládání

Technologie

BALLISTEC CARBON

Vysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů nám umožňuje dosáhnout extrémně nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti a pevnosti rámu.

Více informací    >>
BALLISTEC CARBON

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

Více informací    >>
MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

Podobné

Cannondale - Logo
[X]

Přihlašte se k odběru novinek!

Získejte přehled o novinkách a akcích značky Cannondale.